Козметичкиот гигант „Лореал“ ангажираше модел познат по снимање порнографска содржина на веб-страницата за возрасни „Онлифенс“ (OnlyFans) да промовира бренд на шминка кој е популарен кај тинејџерите.
Ари Китсја, американска креаторка на содржини за возрасни, е ангажирана како нов амбасадор на брендот „Урбан дикеј“ (Urban Decay), линија на шминки која се продава во продавници ширум светот.
Китсја има двоен онлајн идентитет. Таа прави туторијали за шминка и фризури, како и инфлуенсерска содржина за повеќе од 4,6 милиони следбеници на Инстаграм и ТикТок. Истовремено, нејзиниот профил на „Онлифенс“ им нуди на претплатниците голи фотографии и порнографски видеа.
Пени Ист, извршна директорка на здружението „Фосет“, водечка британска хуманитарна организација за правата на жените, изјави дека одлуката на брендот да соработува со ѕвезда од „Онлифенс“ поставува нов праг во нормализирањето на контроверзната веб-страница и нејзината експлицитна содржина, што предизвикува „легитимна загриженост“.
Одлуката за соработка со Китсја се чини дека е во спротивност со сопствената „Повелба за вредности“ на „Лореал“, која ги утврдува етичките стандарди до кои мора да се придржуваат инфлуенсерите кои соработуваат со нивните брендови. Во повелбата се наведува дека инфлуенсерите мора да ги споделуваат „етичките принципи“ на „Лореал“ и не смеат претходно да објавувале порнографија или друга „содржина што е во спротивност со нашите вредности на почит, толеранција и вклученост“.
Од „Лореал“ ја бранат соработката, пофалувајќи ја Китсја за нејзината отвореност во зборувањето за „радостите, предизвиците и ризиците на индустријата во која работи“.