ДИРЕКТОРИТЕ НА УЧИЛИШТАТА ДА ГО ПОДИГНАТ НИВОТО НА БЕЗБЕДНОСТ, АПЕЛИРА МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ОБРАЗОВАНИЕ ПО ДОЈАВИТЕ ЗА БОМБИ

    ДИРЕКТОРИТЕ НА УЧИЛИШТАТА ДА ГО ПОДИГНАТ НИВОТО НА БЕЗБЕДНОСТ, АПЕЛИРА МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ОБРАЗОВАНИЕ ПО ДОЈАВИТЕ ЗА БОМБИИзминатите три дена во повеќе средни скопски училишта стигнаа е-пораки за поставена бомба, по што учениците беа евакуирани и наставата прекината. (Фото: К. Попов)

    Директорите на училиштата да го подигнат нивото на безбедност во училишните објекти и да продолжат со организација на воспитно-образовниот процес, апелира Министерството за образование и наука (МОН).

    Изминатите три дена во повеќе средни скопски училишта стигнаа е-пораки за поставена бомба, по што учениците беа евакуирани и наставата прекината. Досега лицата која ги праќаат заканувачките пораки не се откриени, а министерот Оливер Спасовски рече дека имале првични индиции кои се испраќачите на заканите.

    „Училиштата се и ќе останат средина во која учениците ќе се чувствуваат безбедно и ќе го развиваат својот потенцијал преку непречена и квалитетна реализација на воспитно–-образовниот процес. Тоа е суштината на постоењето на образовните установи и МОН го осудува секој обид за попречување и прекин на наставата, одвлекување на вниманието на учениците и наставниците од реализацијата на секојдневните училишни, односно работни обврски и создавање непотребни грижи за нивната сигурност во училниците“, велат од МОН.

    Оттаму додаваат дека лoкалните самоуправи под чија и надлежност се основните општински и јавните средни училишта, МОН и МВР секогаш излегуваат во пресрет кога е потребна каква било дополнителна поддршка, затоа што „сите делуваме во насока на заштита на најдобрите интереси на учениците и воопшто на младите“.

    „Се надеваме дека од страна на соодветните органи ќе бидат пронајдени и санкционирани час поскоро“, порачува  Министерство за образование.

    Симнете ја мобилната апликација

    ©SDK.MK Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира