NXËNËSIT E KLASËS SË TRETË NË SHKOLLËN NË AERODROM, KANË DETYRUAR NJË DJALË TË KLASËS TË TYRE TË PUTHË TUALETET, NDËRSA MËSUESJA DHE PSIKOLOGIA NUK KANË REAGUAR DHE KANË THËNË SE FËMIJA ËSHTË PROBLEMATIK

NXËNËSIT E KLASËS SË TRETË NË SHKOLLËN NË AERODROM, KANË DETYRUAR NJË DJALË TË KLASËS TË TYRE TË PUTHË TUALETET, NDËRSA MËSUESJA DHE PSIKOLOGIA NUK KANË REAGUAR DHE KANË THËNË SE FËMIJA ËSHTË PROBLEMATIKDita pas ngjarjes që ndodhi në qershor, psikologia dhe mësuesja e klasës mbajtën një punëtori ku e ekspozuan fëmijën që ishte keqtrajtuar në një turp dhe tallje shtesë. (Foto: SDK.MK)

Komisioni për Parandalimin dhe Mbrojtjen nga Diskriminimi ka konstatuar ngacmim ndaj një nxënësi të klasës së tretë në shkollën “Aleksandar Makedonski” në Aerodrom, nga mësuesja e klasës dhe psikologia e shkollës, të cilat jo vetëm që lejuan që një nxënës me zhvillim motorik të ngadalshëm, disleksi dhe probleme me fjalën të bëhej viktimë e bullizmit të rëndë nga bashkëmoshatarët, por ato e ngacmuan edhe më tej.

Nga 1 deri më 10 qershor, në fund të vitit shkollor, 4 bashkëmoshatarë e detyruan të puthte tualetet në tualetin e shkollës.

Në ditën pas ngjarjes, psikologia dhe njëra nga dy mësueset e klasës mbajtën një punëtori për ngjarjen, por në prani të fëmijës që ishte keqtrajtuar. E ekspozuan atë në turp dhe tallje shtesë.

Ankesën e dorëzoi në 24 qershor në mënyrë elektronike nëna e viktimës. Ajo theksoi se fëmija i saj ishte viktimë e bullizmit për disa vjet, dhe mbështetësi dhe nxitësi kryesor i kësaj kishte qenë psikologia, si dhe mësuesja e fëmijës të mitur, për të cilën nëna pretendon se ka manipuluar me fëmijët që nga klasa e parë, duke krijuar ndarje dhe mosmarrëveshje në klasë. Ajo ka mbështetur fëmijët që keqtrajtuan bashkëmoshatarin, vazhdimisht e ka akuzuar atë dhe i ka detyruar të tjerët të flasin kundër tij, për shkak se ishte me zhvillim të ngadalshëm, dhe kishte pasur ngadalësi në mësimin e materialit mësimor. Krahasuar me bashkëmoshatarët, ai ishte konsideruar si një fëmijë i keq që nuk dinte asgjë dhe ishte objekt i talljeve të përditshme.

“Sulmi i fundit ka ndodhur në periudhën mes 1 dhe 10 qershorit 2024, kur 4 vajza nga klasa e kanë detyruar bashkëmoshatarin të puthte tualetët në tualetin e shkollës. Kur në grupin Viber nëna kërkoi një mbledhje të jashtëzakonshme të prindërve për të diskutuar për ngjarjen, si dhe një takim me shërbimin profesional në shkollë, nuk iu lejua,” citohet Komisioni nga ankesa e nënës së fëmijës që ishte ngacmuar.

Në ditën kur shkoi për një bisedë në shkollë, nëna e mori vesh se psikologia kishte qenë në klasën e djalit të saj dhe të bashkëmoshatarëve që e keqtrajtuan, por këtu ndodhi një problem më i madh, thotë Komisioni.

Në prani të mësueses dhe psikologes të akuzuara, u lejuan vajzat që e detyruan të puthte tualetët të thonin histori të trilluar për atë që kishte bërë bashkëmoshatari i keqtrajtut gjatë gjithë vitit, pra, siç e tha nëna në ankesë, “në fakt ata e shqyen dhe e shkelën përpara gjithë klasës.”

Ankesuesja theksoi se ishte jashtëzakonisht jo-profesionale dhe e dhimbshme goditja që dy profesionistë të pakujdesshëm i kishin dhënë djalit të saj, i cili nuk mundi të qetësohej nga e gjithë kjo situatë në rrugën për në shtëpi. Megjithatë, psikologia i foli me ton të lartë dhe nga viktimë bullizmi, e paraqiti fëmijën si problematik, duke i thënë se nxënësit kishin pasur vështirësi me të gjatë gjithë vitit shkollor.

Vetëm pas një muaji, Komisioni mori përgjigje për ankesën. Shkolla ka thënë se sapo morën vesh për ngjarjen, psikologia mbajti një punëtori në klasë për të qetësuar dhe kapërcyer situatën. Me fëmijën punoi një bashkëpunëtor profesional – edukator dhe rehabilitues special. Ata theksuan se nxënësi kishte treguar interesim dhe arritje të larta në përputhje me aftësitë e tij.

Pedagogu i shkollës gjithashtu e lavdëroi fëmijën, duke thënë se ai gjithmonë vinte i buzëqeshur, iu përgjigjej pyetjeve, dhe për sjelljen e tij nuk kishin bërë ankesa as nxënësit dhe as prindërit e tyre. Në përgjigjen e shkruar, edhe psikologia ka shkruar lavdërime dhe ka shpjeguar se me synime të mira mbajti punëtorinë për bullizmin ndaj nxënësit.

Në përgjigjen e shkollës, gjithashtu u theksua se gjatë regjistrimit, prindërit nuk dhanë njoftim për problemet e zhvillimit dhe të fjalës së nxënësit. Kur prindërit u njoftuan se fëmija po vonohej me materialin dhe në socializim, nëna e mohoi këtë, për të pranuar më pas dhe kërkuar ndihmë.

Komisioni ka konstatuar se nxënësi nuk është një fëmijë problematik, por shkolla nuk e ka dërguar për një vlerësim funksional në organet përkatëse për vlerësimin e mbështetjes edukative, shëndetësore dhe sociale për fëmijët dhe të rinjtë në Shëndetësinë e Shkupit, sipas Ligjit për Arsimin e Shkollës Fillore, por është kërkuar dhe dhënë vetëm një opinion nga Instituti për Shëndetin Mendor të Fëmijëve dhe të Rinjve. Kjo është detyrë e shkollës.

Nëse vazhdon diskriminimi dhe ngacmimi i këtij nxënësi ose i ndonjë nxënësi tjetër nga mësuesja dhe psikologia, të cilat e ngacmuan fëmijën që më parë ishte viktimë e bullizmit të tmerrshëm nga 4 bashkëmoshatari, Komisioni për Diskriminimin do të paraqesë ankesa në gjykatën përkatëse.

S. K. DELEVSKA

Симнете ја мобилната апликација

©SDK.MK Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира