„ПРАДА“ ПРИЗНА ДЕКА ДИЗАЈНОТ НА НОВИТЕ ВЛЕЧКИ Е ИНСПИРИРАН ОД КУЛТУРАТА НА ИНДИЈА

    „ПРАДА“ ПРИЗНА ДЕКА ДИЗАЈНОТ НА НОВИТЕ ВЛЕЧКИ Е ИНСПИРИРАН ОД КУЛТУРАТА НА ИНДИЈА„Прада“ призна дека новите обувки се инспирирани од индиските рачно изработени колхапурски влечки со дизајни што датираат од 12 век. (Фото: Ројтерс)

    Луксузниот моден гигант „Прада“ ги призна древните индиски корени на својот нов дизајн на влечки откако дебито на обувките со отворени прсти предизвика бес кај индиските занаетчии и политичари илјадници километри подалеку од модната писта во Италија. Сликите од модната ревија на Прада во Милано минатиот викенд покажаа модели кои носат кожни влечки со плетен дизајн што личи на рачно изработените колхапурски влечки со дизајни што датираат од 12 век. Следеше бран критики во медиумите и од пратениците поради недостатокот на јавно признание од италијанскиот бренд за индискиот дизајн на влечки, кој е именуван по град во западната држава Махараштра.

    Лоренцо Бертели, син на сопствениците на „Прада“, вчера одговори на скандалот со влечките во писмо до трговска група, признавајќи го нивното индиско наследство.

    „Признаваме дека влечките… се инспирирани од традиционалната индиска рачно изработена обувка, со вековно наследство“, напиша Бертели, раководител за корпоративната општествена одговорност на „Прада“, во писмото до Трговската комора на Махараштра.

    Влечките се во рана фаза на дизајнирање и не е сигурно дека ќе бидат комерцијализирани, но „Прада“ е отворена за „дијалог за значајна размена со локалните индиски занаетчии“ и ќе организира дополнителни состаноци, напиша тој.

    Портпарол на „Прада“ издаде соопштение во кое ја признава инспирацијата на влечката од Индија, додавајќи дека компанијата „отсекогаш ги славела занаетчиството, наследството и дизајнерските традиции“.

    Производите на „Прада“ се вон дофат за повеќето Индијци. Нејзините машки кожни влечки се продаваат по цена од 844 долари и повеќе, додека влечките колхапури, кои се продаваат во индиските продавници и уличните пазари, чинат околу 12 долари. Луксузниот пазар во Индија е мал, но брзо расте, со растечки број богати луѓе кои купуваат чанти „луј витон“, автомобили „ламборгини“, луксузни домови и часовници.

    Обратно, индиската култура и занаети сè повеќе го наоѓаат својот пат во дизајните на глобалните брендови. Луксузниот јувелир „Булгари“ нуди ѓердан „мангалсутра“ од 16.000 долари инспириран од синџир што традиционално го носат мажените жени.

    Симнете ја мобилната апликација

    ©SDK.MK Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира