NUK KA MË KREDI TË SHPEJTA PA PRANI FIZIKE, MINISTRI BESIMI PËRFUNDIMISHT MIRATON RREGULLORE PËR MBROJTJE NGA MASHTRIMET ME LETËRNJOFTIME TË VJEDHURA

NUK KA MË KREDI TË SHPEJTA PA PRANI FIZIKE, MINISTRI BESIMI PËRFUNDIMISHT MIRATON RREGULLORE PËR MBROJTJE NGA MASHTRIMET ME LETËRNJOFTIME TË VJEDHURANuk dihet nëse qyetarët në emër të të cilëve ndonjë mashtrues ka marrë kredi të shpejtë do të duhet t’i kthejnë paratë, apo do të kërkohet opsion që të shpëtohen. (Foto: SDK.MK)

Ministri i financave Fatmir Besimi më në fund miratoi Rregullore për mbrojtje të qytetarëve nga marrje e kredive të shpejta në emrin e tyre apo si persona të tretë. Rregullorja është publikuar dy ditë pasi SAKAMDAKAZHAM.MK të shtunën e kaluar publikoi se një rregullore e tillë pritet të dalë tashmë tetë muaj.

Nga tani e tutje shoqëritë financiare nuk do të mund të japin kredi të shpejta oline, vetëm me fotografi të letrës së njoftimit e cila mund të jetë e vjedhur. Do të nevojitet një identifikim i rreptë i kërkuesit dhe prania e tij e detyrueshme fizike, në rast se kërkuesi nuk i pranon paratë në llogari, por dëshiron të paguhen direkt në ndonjë dyqan.

Nëse kërkuesi i pranon në llogarinë e tij financiare, kjo do të shkojë direkt në kontroll elektronik, me një procedurë të rreptë ligjore.

Rregullorja për mënyrën e menaxhimit me këtë rrezik është miratuar të martën. Në nenin 13 thuhet:

  • me prani fizike në selinë e shoqatës financire apo në ndonjë nga degët e saj të regjistruara
  • me përdorimin e mjeteve për identifikim elektronik në korniza të skemës së regjistruar për identifikmi elektronik të nivelit të lartë të sigurisë, në përputhje me ligjin

Gjatë identifikimit të klientit, shoqëria financiare i siguron të paktën të dhënat si në vijim:

-emër dhe mbiemër,

-numri i vetëm amë i qytetarit (EMBG),

-numri i letënjoftimit/pasaportës së vlefshme,

-adresa e banimit,

-posta elektronike (nëse klienti ka postë elektronike por ka për qëllim të aplikojë elektronikisht),

-numri telefonik (numri fiks apo celular nëse klienti ka për qëllim të aplikojë elektronikisht)

-emri i punëdhënësit (për klientët që janë në marrëdhënie pune)

Nëse klienti ka ndonjë ndryshim në të dhënat personale, këtë përditësim shoqata financiare do të duhet ta bëjë ekskluzivisht me praninë fizike të klientit. Nëse në atë moment të identifikimit fizik klienti nuk ka shprehur qëllimin të aplikojë elektronikisht, si rrjedhojë nuk i ka futur të dhënat nga neni 13 paragarfet 13, 2, 5 dhe 6 të kësaj rregulloreje, e më pas ka aplikuar elektronikisht, shoqata financiare nuk do t’ia miratojë kredinë në mënyrë elektronike.

Ligji për shoqatat financiare i cili nuk i rregullon këto detaje, është miratuar në korrik të vitit të kaluar, kurse rregullorja pas 8 muajve.

S. K. DELEVSKA 

Симнете ја мобилната апликација

©SDK.MK Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира