ОБВИНИТЕЛСТВОТО ЌЕ ИСТРАЖУВА ДАЛИ ЈСП „СКОПЈЕ“ ПУШТА НЕИСПРАВНИ АВТОБУСИ, ОТКАКО ПОРАДИ ЗАКОЧЕН ВОЛАН ВОЗИЛО СЕ КАЧИ ВО ЖАРДИНИЕРА КАЈ „МАВРОВКА“

    ОБВИНИТЕЛСТВОТО ЌЕ ИСТРАЖУВА ДАЛИ ЈСП „СКОПЈЕ“ ПУШТА НЕИСПРАВНИ АВТОБУСИ, ОТКАКО ПОРАДИ ЗАКОЧЕН ВОЛАН ВОЗИЛО СЕ КАЧИ ВО ЖАРДИНИЕРА КАЈ „МАВРОВКА“Во сообраќајката на 8 јули пред ТЦ „Мавровка“ беа повредени возачот и двајца патници. (Фото: СДК.МК)

    Обвинителството ќе ја истражува сообраќајката во која на 8 јули возачот на автобус на ЈСП „Скопје“ изгуби контрола, одите в лево и се качи на бетонската жардиниера на булеварот Гоце Делчев во центарот на градот спорти ТЦ „Мавровка“, при што беа повредени возачот и уште двајца патници. На прес-конференцијата следниот ден која ја организираше Конфедерацијата на синдикални организации на Македонија (КСОМ), возачот Ферзи Арифи и претседателот на КСОМ Марјан Ристески кажа дека за инцидентот е виновно раководството на претпријатието кое не ги сервисира автобусите и со тоа ги доведува во опасност вработените, но и патниците.

    Основното јавно обвинителство Скопје соопшти дека оформи предмет и испитува инцидентот, врз основа на поднесено писмено известување од МВР-СВР Скопје, Одделение за увиди на сообраќајни незгоди.

    „Надлежниот јавен обвинител ќе ги испита и наводите што се изнесени преку јавно искажани изјави од учесници во настанот и од други лица со кои се укажува на незаконитости во работењето на ЈСП ‘Скопје’, во поглед на исправноста и одржувањето на автобусот со кој се случи незгодата. За таа цел е ангажирано вешто лице од областа на машинството и издадена е наредба за преземање мерки до МВР – Биро за јавна безбедност (БЈБ) да обезбеди податоци и документација од ЈСП ‘Скопје’ во однос на одржувањето, сервисирањето и исправноста на автобусот, како и организацијата на работниот процес. Согласно наредбата, во присуство на вештото лице ќе се изврши проверка на исправноста на автобусот. Дадени се насоки да се извршат и разговори со лица кои имаaт сознанија за настанот“, соопшти Обвинителството.

    На прес-конференцијата на 9 јули, Ристески кажа дека инцидентот се случил бидејќи бил неисправен воланот, односно во тој момент се закочил и благодарение на присебноста и искуството на возачот не дојде до поголема несреќа.

    „За овој автобус како и за други се пријавувало дека се неисправни, но не се сервисираат. Замислете, овој автобус пред неколку дена возел до Водно“, рече Ристески.

    По ова, на прес-конференцијата се појави новиот директор Драги Кушовски кој тогаш беше на функцијата една недела, и им рече дека шират шпекулации. Побара да приложат извештај во кој пишува дека автобусот е неисправен. На ваквите обвинувања од директорот, возачот Арифи почна да плаче и му рече дека тие постојано пријавуваат дефекти, но автобусите другиот ден пак се пуштаат во сообраќај и се даваат на други шофери.

    „Цел живот сум во ЈСП, тука и низ скопските улици ми побеле косата. На трасата од линијата 2 ја знам секоја дупка и не е можно да ми се случи вакво нешто. Воланот ми закочи, жал ми е патниците што мора да се возат во вакви неисправни автобуси“, рече Арифи.

    А. АНТЕВСКА

    Симнете ја мобилната апликација

    ©SDK.MK Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира