„МОЈ ДДВ“ НЕ РАБОТИ ОТИ СЕ АЖУРИРА, НО СО МАЛА ИЗМЕНА МОЖАТ И ПОНАТАМУ ДА СКЕНИРААТ СМЕТКИ, ВЕЛАТ ОД УЈП

    „МОЈ ДДВ“ НЕ РАБОТИ ОТИ СЕ АЖУРИРА, НО СО МАЛА ИЗМЕНА МОЖАТ И ПОНАТАМУ ДА СКЕНИРААТ СМЕТКИ, ВЕЛАТ ОД УЈПЗа да може да се скенира сметка во делот „профил“ во прозорчето „тип на баркод скенер“ каде што сега стои „напреден“ треба да се избере опцијата „основен“. (Фото: УЈП)

    Апликацијата „Мој ДДВ“ не работи бидејќи се врши прилагодување и ажурирање. Но, како што велат од Управата за јавни приходи (УЈП), додека трае ажурирањето за да се скенираат фискалните сметки треба да се направи мала измена во мобилната апликација.

    Во делот ‘профил‘ во прозорчето ‘тип на баркод скенер каде што сега стои ‘напреден да се избере опцијата ‘основен. Фискалните сметки кои не може да се скенираат преку оваа опција може да се скенираат на киосците и баркод читачите што се поставени во просториите на Управата за јавни приходи“, велат од УЈП.

    До кога ќе трае процесот на аружирање на апликацијата не се знае, но од УЈП велат дека по завршување процесот, ќе ги извести граѓаните повторно да ја изберат опцијата ‘напреден при скенирање на фискалните сметки.

    Симнете ја мобилната апликација

    ©SDK.MK Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето на авторски содржини (текстови) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира