Двете црни кутии на „боингот“ од најголемата авионска катастрофа на јужнокорејска територија, престанале да се снимаат околу четири минути пред несреќата, соопшти денеска Министерството за транспорт. Јужнокорејските истражители претходно изјавија дека податоците од летот и гласовните рекордери во пилотската кабина се клучни за откривање на причината за минатомесечната несреќа во која загинаа 179 луѓе. Несреќата се случи околу четири минути откако пилотот на авионот на „Џеџу ер“ пријавил удар на птица.
Властите кои ја истражуваат несреќата планираат да анализираат што предизвикало прекин на снимањето на црните кутии, се вели во соопштението на Министерството. Снимачот на глас првично беше анализиран во Јужна Кореја, а кога беше откриено дека недостасуваат податоци, беше испратен во лабораторија на Националниот одбор за безбедност на транспортот на САД, соопшти Министерството. Снимачите на црните кутии собираат податоци за комуникациите на пилотите во пилотската кабина, како и за тоа како функционираат системите на авионите во текот на летот.
Летот 7C2216 на „Џеџу ер“, кој на 29 декември тргна од тајландскиот главен град Бангкок за Муан во југозападна Јужна Кореја, слета со стомакот без тркала, ја прегази пистата на регионалниот аеродром и експлодира во пламен откако удри во насип. Преживеале само две лица – членови на екипажот кои седеле во делот од опашката. Две минути пред пилотите да дадат итен повик за тревога, контролата на летање дала претпазливост за „активност на птици“.
Сим Џаи-донг, поранешен истражувач на несреќи во Министерството за транспорт, рече дека откривањето на исчезнатите податоци од клучните последни минути на авионот „боинг 737-800“ на нискобуџетната авиокомпанија е изненадувачки и сугерира дека можеби била прекината целата струја, вклучително и резервната, што е ретко. Министерството за транспорт рече дека другите достапни податоци ќе се користат во истрагата и дека ќе се погрижи истрагата да биде транспарентна и ото информациите се споделуваат со семејствата на жртвите.